Ledig !:)
2010-07-08 / 12:20:01 / Allmänt

Hallå !

Idag är jag ledig, så jävla skönt!
Men ändå ringde dom och fråga om jag kunde jobba kvällspass, never , jag kan inte jobba sönder, jag palla inte det.
Plus att jag ska bort till twins idag och fira dom som fyller 20 år, GRATTIS brudar:)

Igår sluta jag och Sandra tidigt så vi vi drog till stan först, sen hem till mig, satt och snacka massor och drack vin, hur mysigt som helst, spelade lite kort också.
Sen badade vi jacuzzi , tror vi badade i 2h, haha käften gick i ett hela tiden på oss, har nog inte pratat sådär mycket på länge känns det som.
Men det var verkligen en mysig och kväll:D

Nu ska jag duscha, sen fixa mig, runt 5 drar jag bort till Frösön för att fira brudarna.:)

SAKNAR DIG MALIN <3

hörs senare:)


2 Kommentarer
Malin:



SKRIVET DEN: 2010-07-08 KL: 12:24:03 URL: http://neverwithoutu.
malin:

hahah men går det bra för mig att skriva eller?:D



SAKNAR DIG MED GUMMAN! <3



SKRIVET DEN: 2010-07-08 KL: 12:24:38 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: