Jobb=(!
2010-07-05 / 12:27:34 / Allmänt

Hejsan!

Har nästan inte kunnat sova inatt,så sjukt varmt i Mathias rum,håller nästan på att dö av värmen.
Vaknade vid 9 men låg fram till klockan var halv elva. Duschade och åt frulle, det är jättefint väder idag med,känns inte så kul att man ska jobba hela eftermiddagen, börjar 14:00- 21:00 , men Mathias ska komma och möta mig när jag har slutat, ska få låna hans cykel nu också.
Ska sova hos honom inatt med ska bli skönt, blir mycket närmare till jobbet:)

I veckan jobbar jag tis,ons, ledig tors-fre sen jobbar jag helgen, lör och sön!
Hoppas det blir en bra och lättsam vecka, hoppas det går fort jag vill åka till Malta nu:D

Ne snart ska Mathias dra han ska träffa sin jobbcoach:)

Vi hörs när jag kommer hem ikväll!
Hoppas alla får en skön och solig dag:)

Puss

2 Kommentarer
isabelle:

sv: nej det var fel i mina papper, så mamma fick ringa upp dom och då skulle jag tydligen jobba i ängsmon :S



SKRIVET DEN: 2010-07-06 KL: 15:25:16 URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
nicole:

Härlig blogg:)

Allt bra med dig idag?



var gärna med i min tävling om en hello kitty goodie bag eller tävlingen om en söt väska från Monki

/Shoppaholly



SKRIVET DEN: 2010-07-06 KL: 16:00:47 URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: