Ingen kan älska som vi..
2010-07-06 / 18:57:44 / Allmänt

Hejsan!

Idag jobbade jag från 7-13, men skulle på Rådhuset för att prata med en person angående jobbet, men det tog inte mer än 20 min.
Imorgon jobbar jag 7-13:30, men ska jobba till 14 eftersom Sandra slutar då och hon ska följa med mig hem imorgon, ska bli riktigt kul, hon ska sova här, vi är lediga på torsdag också:D!
Jag är ledig torsdag och fredag, jobbar lördag och söndag. :)

Efter jag slutade idag så mötte jag darling hade några saker kvar hos honom, följde med honom på stan en sväng, sen åkte jag hem, vilade en stund också, så himla trött var jag!

Förövrigt går det himla bra att jobba, fast ibland är det så jävla stressigt så jag vet inte ens var jag har mig själv ibland, stressigare jobb har jag nog inte varit med om för er som inte vet om det.

Sen sitter det en tant , kvinna? på vår baksida eller ja skogen här och röker , hon satt här i lördags med, typ på en stubbe? undra bara varför hon sitter här och typ inte på en bänk eller något? ..

tog två bilder iaf, man kanske inte ser så bra, men vafan sitter hon där för?:Dhahaha




Ser ni hon eller? hahahah

4 Kommentarer
Malin:

hahaha :O konstig människa!

<3



SKRIVET DEN: 2010-07-06 KL: 18:59:40 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/
Afsan:

Hon kanske går på dass där? (:



SKRIVET DEN: 2010-07-06 KL: 19:33:24
marielle:

hahaha.. hoppas jag verkligen inte att hon gör, snusk du är:P



SKRIVET DEN: 2010-07-06 KL: 20:14:42 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Linnizzzzz:

men? hahahahha! :D



SKRIVET DEN: 2010-07-09 KL: 18:26:33



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: