Helg imorgon!
2010-07-01 / 20:44:06 / Allmänt

Imorgon får jag äntligen helg, precis kl 13:30, ahhhh vad jag längtar:)!
Börjar 06:45, men slutar tidigt åh jag är glad.. hah. Jobbade 7-18 idag, tuuungt, fick jobba över skulle egentligen slutat 16, men det behövdes folk som vanligt så fick stanna längre, skulle stannat till 20 men det gick verkligen inte.
Är helt slut när jag kommer hem, vill bara lägga mig och sova, men det kan jag inte göra heller för då kommer jag inte kunna sova ett skit inatt..

En annan sak, hur fan kan en LÅT jävel bli så jävla känd , den här jävla Fanta&Rosé , hur mycket text är det i låten? måste tagit 5 min att skriva, kommer bli sommarplågan lätt, 123 ge mig fanta och rosé , okeeeej??..

Fan vad jag längtar tills jag och Hanna ska dra till Malta, åh vad jag vill festa och sola och bada!!! lääängtar..

Saknar Malin gör jag också, hoppas vi snart gumman!



2 Kommentarer
Malin:

Jag saknar dig massor :( vi måste ses så fort du kommer hem från Malta! <3



SKRIVET DEN: 2010-07-01 KL: 21:16:18 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/
Amanda:

Svar:Vart jobbar du då? :)



SKRIVET DEN: 2010-07-02 KL: 17:23:43 URL: http://amandanystrom.bloggplasten.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: