Hard work !
2010-07-14 / 11:49:34 / Allmänt

Hallå mina vänner!

Snart ska man iväg till jobbet och stressa sönder som vanligt!
Men jobbar bara fram till fredag då slutar jag tidigt och då får jag helg, ska bli så otorligt skönt med lite helg:)
Inte så fint väder idag , solen är iaf inte framme så det är jag glad för haha..
Hatar att jobba när solen är framme och det är as varmt ute, jag får fan ångest!

Sitter och lyssnar på Andreas Wijk .. sjukt jävla bra han är på att sjunga, han har en bra blogg på kanal5, kolla in den, sjukt snygg klädstil, love it:D







Lyssna och njut!

1 Kommentarer
Marielle:

SV: Ja det är precis som mig :) När jag solar blir jag lite röd och lite brun, men dagen efter blir jag brun. Jag har väldigt lätt att få färg vilket gör att man blir röd första dagen!





SKRIVET DEN: 2010-07-14 KL: 12:32:34 URL: http://yando.bloggplatsen.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: