Dålig uppdatering!
2010-07-19 / 11:34:48 / Allmänt

Hej bloggen:)!

Förlåt för att jag uppdaterat så dåligt i helgen, men vafan, vem vill sitta vid datorn när det är fint väder, och jag har varit med mitt hjärta också!
Haft en underbar och lugn helg. Varit så skönt:)
Igår var jag med Therese också, det var längesen så det var väldigt kul att träffas:)

Kul att det är så fint väder idag också när man ska jobba, ser ut att bli mulet och att det ska komma regn till veckan, men får se hur det blir med det..
På onsdag kommer syrran :D wiiiieeeEE !
Ska bli så kul, jag längtar massor!

Idag börjar jag jobba 14 jobbar till 21. vilket jag tycker är drygt, förra veckan jobbade jag mest kvällar, okej det kan vara skönt men inte hela tiden....
Imorgon jobbar jah 06.45 - 13:30 sen ledig:D:D!

Nee nu ska jag gå ut och lägga mig en stund på gräsmattan, vi hörs ikväll när jag kommer hem:)

Hoppas ni får en fin dag.


1 Kommentarer
Amanda:

Svar: Dom är ju stora töntar bara. Som ska visa att dom har pengar. Och tjejerna står vi borden och hora för att dom också ska få sig en slurk. Usch, gillar inte dom. Inte får att jag är svartsjuk, utan för att dom inte fattar innebörden i pengar.



SKRIVET DEN: 2010-07-19 KL: 15:56:36 URL: http://amandanystrom.bloggplasten.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: