Dålig uppdatering!
2010-07-31 / 16:23:26 / Allmänt

Hallå, förlåt för dåliguppdatering!

Men har inte haft tid att sitta så mycket vid datan har jag känt, har jobbat och festat hahaha=)
Igår var det världens grillparty här hos oss, jag sluta jobba vid halv 4 så drog hem och fixa mig och sen kom alla pappas kusiner och barn så det var fullrulle hela kvällen, sen var jag Therese, Petra och Rebecca med varandra hela kvällen, sjuuuukt kul, vi var i öltälten och sen drog vi upp på Stortorget och såg KENT, fan vad bra dom va, och älskar deras nya låtar, så bra konsär!

Men ikväll kommer bli den bästa ska på förferre hos syrrans polare,, sen ska jag få se min LARS WINNERBÄCK, som jag väntat? shit vad jag lääängtar, döörD:D:D:D

Här kommer lite bilder från igår ........ ni ska få se mera sen=D









hahahaha, sista bilden får avsluta detta inlägg, såg nu att jag inte la upp några på mig, haha men jag lägger upp massa imorgon, har faktiskt inte tid nu;)

pusspåer!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: