Åska!!
2010-07-13 / 21:53:53 / Allmänt

Fyfan vad det har åskat och regnat nu ikväll, har aldrig hört något värre, det lät precis som en bomb?? tänk er en FET jävla smäll, det typ skaka i huset. As äckligt:D haha..

Har iaf tittat på Allsång på skansen, sen har jag inte gjort så mycket..
Fan vad rastlös man blir när det är sånt här väder också, och Mathias kom inte ikväll :( jag ville!!
Måste vänta till fredag, åååh jag vill inte vänta så länge, då har vi inte träffas på över 1 vecka .

Hoppas det ska bli fult väder imorgon & torsdag när jag ska jobba, fast det kan vara fint på förmiddagen eftersom jag jobbar kväll imorgon o torsdag!!

Eftersom jag börjar 14 imorgon ska jag nog ta och titta på lite Prison Break nu snart, är inne på säsong 4 :D! SÅ bra, kommer bli tråkigt när jag sett klart alla avsnitt, fast snart börjar ju säsong 4 av Gossip girls!! Längtar:D

Ne vi hörs imorgon!


snart får jag träffa min fina syster:)!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: