VÅGEN!!!
2010-01-23 / 12:18:08 / Allmänt

Hejsan allihopa:D!

Idag är det en underbar dag, jag slipper äckelmaten, och får äntligen äta vanligt mat,
Längtar efter köttfärsås och spagetti ! haha=)
Men ska såklart fortsätta äta nyttigt och träna !

Är hos älsklingen nu, ska åka handla med mamma snart,
sen när vi kommer hem ska jag väga mig.

Jag tror jag gått ner 5-6 kg, måste även tänka att jag har tränat som en idiot och jag har byggt muskler!
Jag har blivit så mycket starkare i armarna och ben. Som ni alla vet väger muskler mer än fett.
Så jaa. Jag kommer blir jätteglad om jag gått ner runt 5-6 .
Det roliga är att jag fått så mycket plattare mage och att till och med älsklingen ser det och säger det!
Blir såå glad:D

Ne men vi hörs senare idag :)
Snart kommer mammsen!


Puss&Kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: