Try sleeping with a broken heart!
2010-01-27 / 12:05:52 / Allmänt

Hallå bloggen !

Undra vad man ska göra idag då, snöar som fan ute också !:)
Tror jag ska byta sänglakan idag! Vill träffa min älskling innan jag åker till stugan på Fredag,
jag & mammsen tar bussen upp som går 13:00 från stan. Jobbigt att sitta på en buss flera jävla timmar.
Men men, ska bli skönt att få komma till stugan och köra lite skoter och bara vara.

Hade dock önskat att min älskling kunde följa med, men får bli en annan gång.
saknar dig Mathias. <3

Ne nu ska jag ta mig något att äta,
vi hörs senare!

Puss&Kram


Du betyder allt hjärtat <3

1 Kommentarer
Alexandra, KAKHUSET ♥:

Mathias, ett urfint namn! Världens bästa pojkvänsnamn om du frågar mig, hihi ♥



SKRIVET DEN: 2010-01-27 KL: 13:51:25 URL: http://www.kakhusets.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: