trött !
2010-01-15 / 22:06:38 / Allmänt

tjaabba folket !

Har nyss kollat på Let's Dance, inte sådär favorit program men fanns inget annat att titta på.
Ska se american pie 2 nu, rolig dom filmerna är haha=)
Är iaf helt slut & trött, tränade 2h idag på gymmet, jag som tänkte träna imorgon, Easy Line, men de blir nog inget, har tränat 4 gånger denna vecka och på söndag blir det 5e, ska träna med mammsen då:).

Men känner mig riktigt duktig, vill iaf försöka hålla detta nu , träna minst 3 gånger i veckan.
Imorgon ska jag iaf in till stan med mamma, sen ska jag vara med älsklingen, ska även sova hos honom.
myspys=)

Nästa lördag är som sagt dieten slut och då ska jag & älsklingen äta tacos är även hemma själv då!:)

Ne nu ska jag lägga mig och titta på filmen

Puss&Kram




1 Kommentarer
Anneli:

Duktig du är med träningen.



SKRIVET DEN: 2010-01-16 KL: 09:35:13



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: