Träning!!!
2010-01-19 / 20:00:38 / Allmänt

Har nyss duschat, tränade Easy Line , fan vad jag blivit stark i armarna känner jag :D
gjorde alla armhävningar tills man skulle byta, fan vad nöjd jag är.!!
Btw, varför tränar man i typ as snyggt linne och sen lackleggins ? bara undra.. aja dagens ungdom:D ganska roligt, gratis vecka på Fristilen, så man får se ganska mycket roligt ..

Tänkte se på tv nu iaf :) Sen blir det väl Paradise.
Den 18e februari kommer iaf Malin till mig, då ska vi festa, shoppa, och gå på badhuset;) haha
nice nice , ska bli riktigt kul=)

Ne nu orkar jag inte skriva mera..

Puss&Kram


3 Kommentarer
emelie -:

Hihi, tackar :)

Allt bra med dig ? :)



SKRIVET DEN: 2010-01-19 KL: 20:06:41 URL: http://mewlii.blogg.se/
anna eliasson:

kan du inte skriva lite om din diet? om den funkar skulle jag vilja pröva! vill också komma i form och ja! skulle vara jättesnällt! :)



SKRIVET DEN: 2010-01-19 KL: 20:22:07
Marielle:

Har skrivit om dieten nu. Maila mig om du vill ha den:)



SKRIVET DEN: 2010-01-19 KL: 23:16:38 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: