träning träning träning !
2010-01-17 / 15:30:42 / Allmänt

hejsan :)

Igår så åkte jag till Mathias, vi tittade på 2 filmer och bara myste ! och dom åt så god mat och jag bara titta på:) haha.. Vi tittade på Stepfather sjukt bra film och en svensk gammal film som jag inte hade sett Vägen ut !:) Riktigt rolig och bra film..

Vaknade vid 11 och mamma hämtade upp mig vid 13:00, åkte sedan iväg till Fristilen och tränade, egentligen så öppnar dom 15:00 men jag har fått en kod så jag kan dra dit och träna tidigare, var bara jag & mamma sen 2 andra, men sen när dom gick så hade jag och mamma hela gymmet för oss själva. Vilken LYX !! Fan vad jag tränade hårt... Som jag egentligen inte borde gjort, men känns meningslöst att dra på ett gym när man inte får svetta av sig riktigt;).. Min frulle var en kopp kaffe, snart ska jag äta lammkottlet och 1 frukt, blir ingen middag idag inte..

Lite bilder som Mathias tog på mig innan jag drog ;) HAHA !


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: