The one !
2010-01-05 / 20:44:05 / Allmänt

Hejsan :)

Idag har det varit kallt, ja det har varit riktigt kallt.. Vaknade upp med min älskling, sen gick vi ut och tog några kort, men sen var det så himla kallt så vi gick in igen ..
Åkte sedan hem och städade upp på mitt rum som såg ut som skit, tog reda på min tvätt också, fan vad kläder man har alltså.

Snart kommer Emma, vi ska titta på Paradise såklart och sen blir det nog någon film,
Ska på stan imorgon och fika ska bli mysigt, hoppas Therese är pigg så hon kan följa med !

btw har jag gått ner 2 kg, förstår inte riktigt hur, men jag har börjat ätit bättre, och mer ska jag gå ner också;)
läängtar :D !

Vi hörs :)

Puss&Kram


2 Kommentarer
Anonym:

ja jag ska skriva lite om det imorn och lägga in bilder :) nej det gjorde han inte.. nästa gång får vi dra ihop nån liten fest eller något :)



SKRIVET DEN: 2010-01-07 KL: 00:16:59 URL: http://sih.blogg.se/
emmsan:

jag tycker inte alls du behöver gå ner i vikt, du är hur fin som helst ändå, tycker jag! absolut. skulle fan kunna döda för att se ut som du haha! :D

ha en fortsatt bra dag, och jag gillar din blogg väldigt mycket kan jag ju passa på att säga.



SKRIVET DEN: 2010-01-09 KL: 12:24:39



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: