pepp:D!
2010-01-10 / 17:50:28 / Allmänt

Hejsan !!

Idag har det varit skönt ute :) 16 minus bara ;) , haha ..
Vaknade upp hos älsklingen idag, mysigt !!
Sen åkte jag och mammsen och handlade på Ica Maxi .. Vi handlade massa nyttiga saker, för jag och mamma ska köra på en diet i 2 veckor, sen ska vi komma igång med träningen denna vecka, är så pepp på att gå ner några kilo nu .. Ni kanske tycker jag är världens fjantigaste som skriver om detta, men jag trivs bättre med mig själv när jag är i form och vet att jag gått ner lite.. och under jul och nyår har man väl ätit gaaanska mycket, det kan ni själv hålla med om..
SÅ nu jävlar ;) !

Imorgon börjar det, frukost är det en kopp kaffe och en sockerbit, lunch 2 hårdkokta ägg 1 tomat och kokt spenat och till middag är det 1 stor biff 250 g sallad med olja/citron.
Plus att man ska dricka 2 liter vatten varje dag.. Har jag nog ingen problem med eftersom jag dricker 1 liter varje natt.. haha..

Ne fyfan detta ska gå bra:)

Men hoppas ni haft en bra helg, imorgon ska jag skicka in några cv, är trött på att vara arbetslös:(

Puss&Kram



3 Kommentarer
sandra:

vart har du hittat den där dieten ?:)



SKRIVET DEN: 2010-01-10 KL: 22:42:52 URL: http://sandrablogg.devote.se
sandra:

vart har du hittat den där dieten ?:)



SKRIVET DEN: 2010-01-10 KL: 22:43:23 URL: http://sandrablogg.devote.se
sandra:

jaha okej :) 6-7 kilo är riktigt mycket :O vet du vad den heter ?:)



SKRIVET DEN: 2010-01-10 KL: 23:29:31 URL: http://sandrablogg.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: