Ny mobil:)!
2010-01-28 / 12:05:41 / Allmänt

Hejsan bloggen :)

Klev upp innan 10 och åt frulle, och fixade till mig lite..
Sen åkte jag & pappsen på elgiganten, jag köpte mobilen, fast i rooosa:) jättesöt och fin!
Riktigt nöjd är jag, den verkar vara jättebra också.
Nu jävlar ska jag hålla hårt i den här, fan den som försöker ta mina saker igen!

Ska börja packa ihop lite kläder osv så pappa kan ta med sig de nu när han åker idag, så slipper man inte ha så mycket packning imorgon på bussen:)

Vi hörs senare :)

Puss&Kram


Min rosa:)

2 Kommentarer
Lisafisabajs:

den där har fått skitkassa recensioner. lämna tillbaka den om du inte brutit förpackningen. SE's billigaste modeller är billiga just för att dom ofta är riktigt dåliga och har mycket fel. har fått pengarna tillbaka för två SE-mobiler, och den jag har nu hänger sig hela tiden och stänger av sig själv. tänker aldrig mer köpa en SE-mobil även om dom har bra funktioner, när dom väl fungerar... :P



SKRIVET DEN: 2010-01-29 KL: 01:02:54
Marielle:

haha okej:P! Tycker den funkar as bra, och riktigt bra batteritid och jag gillar den:) Punkt!!!



SKRIVET DEN: 2010-01-31 KL: 20:07:32 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: