Måndag!
2010-01-25 / 13:21:17 / Allmänt

Hejsan :)

Nu ser allt bra ut här i bloggen! Min älskling som fixat<3 tack baby!!
Kom nyss hem från Mathias, skulle som sagt klippa mig halv 1 hos Tove men hon skickade mess om att det inte blev för dom hade färgning idag istället.
Men hon ska komma till mig ikväll & klippa :)
Blir nog fint det !

Har iaf haft en toppenhelg som sagt.
Nu får vi se vad som händer under veckan, träna träna träna iaf:)
Får lite lön på onsdag av det lilla jag jobbade i dec sen får man pengar från af så man får vara lite glad iaf.
Har iaf sökt 2 nya jobb!!

Det är underbart väder ute iaf, perfekt skidväder/skoterväder:D !

Vill bara säga Lycka till , till min fina vän Sandra som börjar med dieten idag;)

Puss&Kram


2 Kommentarer
Malin:

Och jag saknar diiiiiiiiiig :D ge mig den 18:e nuuu! <3



SKRIVET DEN: 2010-01-25 KL: 17:39:06 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/
MarielleGrääs:

tack ska du ha :) ja det hoppas jag också, verkligen :)

puss



SKRIVET DEN: 2010-01-25 KL: 22:21:00 URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: