Lost!
2010-01-18 / 18:58:10 / Allmänt

sjukt less, idag har jag varit sur,ledsen,arg,less..... osv
Är less på mitt liv, är less på att vara arbetslös,är less på att bo hemma, är less på allting.
Den enda som gör mig glad är mathias !

Hade jag inte haft en sån bra pojkvän som honom hade jag dragit från den här jävla stan.
Man blir fan deprimerad.
Känns som jag inte orkar med livet riktigt ibland.

jävla depp inlägg detta blev nu. Men så har jag mått idag.

Jag vill flytta till Sthlm, har kollat runt på internet osv, finns så jävla mycket jobb där,
Hade fan gått ut och lämnat 10000 CV om jag bodde där. Känns som ingen bry sig om man går runt här i stan och lämnar cv, " vi hör av oss" ah för det gör dom också, ALDRIG... jävla skitstad.
Vill dit ............... NU

jävla skit.
Tur att det är Paradise hotel ikväll..

Ni som är så jävla less på skolan ska fan va tysta, var glad att ni får gå i skolan & lära er saker.
Det är fan ingen hitt att vara Arbetslös just nu kan jag säga Er!!


6 Kommentarer
Anneli:

Inte lätt att vara ung i dag.

Det kommer lätta, men fram till dess så gäller det att hanka sig fram och skaffa så mycket erfarenhet som möjligt. Du äter lite och tränar hårt och i bland är man mera deppig än andra dagar det går över.

Försök tänk positivt som du brukar göra.

Prata med någon affär om praktikplats i stället och försök få in en fot så löser det sig. Det finns mycket jobb i Stockholm men många är arbetslösa även där - många sökande per jobb och då gäller det att ha boende ordnat annars blir det flera problem att jobba med.

Försök tänka positivt, det blir bättre Kram



SKRIVET DEN: 2010-01-18 KL: 19:13:03
Marielle:

Tack Anneli !!

Jag har många kontakter i Sthlm, så tror inte det blir något problem. Har kusiner+halvsyster där.

Kram



SKRIVET DEN: 2010-01-18 KL: 19:17:55 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Anonym:

håller med dig!!!



SKRIVET DEN: 2010-01-18 KL: 19:20:23 URL: http://sih.blogg.se/
Malin:

<3<3<3



SKRIVET DEN: 2010-01-18 KL: 19:42:25 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/
Hanna:

åh, vad jobbigt gumman. lyssna på do you remember - jay sean. jag blir glad av den, hoppas du också kan bli det :) lyssna på någon som påminner om nyår! PUSS



SKRIVET DEN: 2010-01-18 KL: 20:43:46
Marielle:

Jaa.. lite jobbigt är det.. Men jag får göra det :) hehe... Jag hoppas allt blir bra :) Puss!



SKRIVET DEN: 2010-01-18 KL: 21:47:06 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: