Jobb!
2010-01-26 / 13:57:42 / Allmänt

Hejsan :)

Imorse så ringde mammsen och väckte mig, jag skulle åka och jobba på hennes förskola fast en annan avdelning då!
Så glad jag blev :),
behöver pengar pengar.. Hoppas på att jag får jobba imorgon med, ska få veta nu på eftermiddagen.

Jag hade samling för dom stora barnen idag, vi sjöng och på slutet körde vi huvud axlar knä & tå, det roligast var nog när dom trodde att allt var klart så var det bara att börja om, och snabbare och snabbare, dom var helt slut hahaha, men dom tyckte det var roligt, & jag med! Fan vad jag saknar barn!!:D

Skulle ha tränat mitt älsklingspass på fristilen kl 12:00 men blev inte så eftersom jag fick hoppa in och jobba.
Får se om jag åker iväg senare och tränar i gymmet annars blir det lite träning här hemma.
Ska träna Easy Line imorgon istället:)

om 23 dagar kommer Malin till mig, WIHOO:)



1 Kommentarer
Alexandra, KAKHUSET ♥:

Sööööt ♥



SKRIVET DEN: 2010-01-26 KL: 22:38:40 URL: http://www.kakhusets.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: