hmm!
2010-01-26 / 21:22:32 / Allmänt

tjoo !

Ikväll har jag varit med Therese, vi var ute och gick 1h, sen gick vi in till mig och prata och snacka massa skit:)
Ska hänga imorgon med, myyys !

Suck...... också, ska inte få jobba på mammas förskola imorgon eller torsdag, det suger att vara vikarie,
Hon hade tydligen blivit frisk .. Men men, kan alltid hoppas att någon annan förskola ringer.
Ska till arbetsförmedlingen på torsdag i think och snacka lite.

På fredag åker jag iaf upp till Gäddede, jag & mammsen tar bussen upp och den går 13:00
Ska bli skönt att få ta det lungt, åka skoter och bara vara !

Nu ska jag ta mig ett bad, sen blir det Paradise hotel !

Puss&Kram


1 Kommentarer
Malin:

Jag vill också åka skoter :( haha!



SKRIVET DEN: 2010-01-26 KL: 21:37:21 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: