Hemma!
2010-01-03 / 21:37:59 / Allmänt

Hejsan:)

Äntligen hemma, kom hem igår och åkte direkt till älsklingen..
Orka inte skriva precis vad som hänt och vad vi gjort men jag och Hanna åkte upp i onsdags och hon kom hit tidigt till mig så vi var ute i bra tid, fullpackad bil och pumpa på med bra musik, stannade till i Strömsund och åt på Sibylla.
Sen vidare upp till Gäddede, vi sov hos Hannas farmor, dagen efter så drog vi upp till Blåsjön och direkt när vi kom fram hämtade vi nycklarna osv, jättefin och stor stuga !

Packade upp allting och vi började dricka direkt haha !:)
Hade jättekul och åt god mat, hade verkligen superkul uppe i fjällen..
Verkligen glad över att jag inte firade i stan..
Nu ska jag mysa med älsklingen, saknat han så himla mycket !!

Puss&Kram





Orkar inte ladda upp massa bilder :) ska ladda upp på fejjan så ni som är vän med mig får se flera:)
Nattii :)


2 Kommentarer
Tessan:

HAHAHAHA, jävligt snyggt att min BH syns ;)



SKRIVET DEN: 2010-01-03 KL: 23:34:00
Ann-Sofie Sandström:

Hahaha! Tycker jag känner igen stugan=) Har varit där några gånger:) Det vart aldrig så vi åkte dit på nyår:( Hoppas ni hade kul och kommer tillbaka!!

Kram



SKRIVET DEN: 2010-01-09 KL: 21:02:28 URL: http://copysofie.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: