Free-dag !
2010-01-22 / 12:27:12 / Allmänt

heejsan:)

Klev upp 07:00 imorse, gick as bra, var inte ens trött,fattar inte.
Var till någon tandexpert och gjorde undersökning, mina tänder ser helt cp ut, iaf när dom röntgat, så ser dom missbildade ut, han tyckte jag hade fina tänder iaf. VITA:)

Men jag kommer få ta bort min visdomstand, och kanske den andra också, alltså 2 :(
sen kommer jag få ta bort dom som är överst också så jag kommer få ta bort alla mina 4 visdomständer.
KUL ! .. Dom låg inte alls bra sa han. Men vi ska börja med att ta bort den första.
Så länge det är gratis för mig så får dom göra vad dom vill, bara jag får det bra sen i min käft!

Sitter och äter min lunch nu iaf, fisk! skitgott!!!
Längtar så himla mycket till imorgon då det är slut !
wiiho:)

Senare idag ska jag åka till älskling, det blir mysa som bara den=)

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: