Dieten !!
2010-01-19 / 23:13:38 / Allmänt

Hejsan..

Tänkte skriva lite om hur det går för mig med dieten, och snart är den slut på lördag !

Första dagen var riktigt jobbig, trodde aldrig jag skulle klara det, men eftersom både min mamma & min pappa gör denna så är vi alla 3 och det går mycket lättare.
Ingen som sitter och äter annat osv. Det går lättare för varje dag som kommer, och man kanske inte tror att man blir mätt av det man äter, men det blir man verkligen och man ska dricka 2liter MINST per dag.

Det går nog lättare om man tränar samtidigt också, eller går ut och går, iallafall rör på sig, tror det blir jobbigare om man bara sitter hemma.

Jag tränade 5 gånger förra veckan och idag har jag tränat, vanligtvis tränar jag högst 3 gånger i veckan eller 4 det tycker jag duger, men nu har jag kört på riktigt hårt bara för att jag vill se det bästa resultatet! Jag gör även 100 situps varje kväll och armhävningar.
Jag har också en vibratone som jag använder varje kväll innan jag går och lägger mig och använder varje morgon.
Ger väldigt bra resultat. Jag har inte ställt mig på vågen sen förra helgen alltså dagen innan jag började med dieten för att se hur mycket jag vägde och mitt midjemått.
Jag ska väga mig på lördag, vad jag tror så har jag gått ner 6-7 kg.
Jag har verkligen fått plattare mage och mina ben har blivit smalare.
Min mamma sa idag att det syns på mig att jag gått ner i vikt, jättekul att höra!!

Men dieten är det bästa jag gjort hithills iallafall, och den har hjälpt till himla mycket för mig att gå ner.
Är riktigt glad att jag gjort denna. Men jag tror det hade varit svårt att göra den helt själv, blir lättare när man är flera och man peppar varandra, går snabbare och det är roligare!

Ni som läser min blogg och är intresserad av att få dieten så kan ni maila mig på
[email protected] så kan jag skicka den!

Lycka till ! =)

4 Kommentarer
Tessan:

Jag skulle gärna vilja ha den, kanske man testar framöver =) min mail: [email protected] PUSSSSSSS gumman



SKRIVET DEN: 2010-01-19 KL: 23:46:20
Anonym:

låter kanon. :) Roligt att du lyckats!

Kan du inte maila den till mig? [email protected]



SKRIVET DEN: 2010-01-20 KL: 18:42:39 URL: http://linejohanna.blogg.se/
Anonym:

[email protected] :)



SKRIVET DEN: 2010-01-20 KL: 19:49:46 URL: http://linejohanna.blogg.se/
Anonym:

maila mig den så är du gullig! :-)

[email protected]



SKRIVET DEN: 2010-01-23 KL: 16:12:34



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: