Change me
2010-01-11 / 13:23:50 / Allmänt

hejsan !

idag börjar jag på min diet som sagt, har gått bra hithills iaf:) , men trodde seriöst att jag skulle spy när jag åt spenaten och äggen tsm.. Men jag fick i mig iaf !!
Är glad att jag gör detta iaf:D imorgon ska jag träna, Easy Line , var längesen ska bli riktigt roligt !

Ska snart ner på stan och fixa lite saker, sen ska jag till älsklingen en stund ..
Imorgon ska jag hämta kusin Teodor på dagis, kl 14:00 :) ska passa han några timmar, undra vad vi ska hitta på då.
sötplutten=)

Nu ska jag fixa mig , sen ska jag ta bussen till stan, hörs senare !

Puss&Kram


En gammal bild på mig och Teodor:)

1 Kommentarer
Linnéa:

HEj Marre! :D Jag fick ett utbrått här om dagen då jag bara låg på golvet och garvade och skrek GUUUUUUS och bara drygade, hoppade på björn, skrek och skrattade så jag grinade. DÅ saknade jag dig!



Hur mycket vill du gå ner då? Jag funderar också på att köra något sånt där bara för att liksom :P PUSS GUMMAN!



SKRIVET DEN: 2010-01-11 KL: 17:46:56 URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: