borta bra men hemma bäst!
2010-01-31 / 20:05:24 / Allmänt

Hejsan bloggen:)

Har nyss badat och smörjt in mig med massa, så skönt !
Borta bra men hemma bäst, så är det alltid.
Var verkligen skönt att få komma bort från stan, vara ute och grilla och köra skoter.
Har haft en jätte mysig helg !!

Ikväll ska jag bara ta det lungt och titta på tv, en annan del av köping, får jag inte missa !

om 19 dagar kommer Malin, ska bli jättekul!


Lite bilder från helgen:

btw så fick vi besök av en väldigt söt hund när vi var ute på holmen och grillade, den var med oss ungefär 1h, farmor ringde såklart och kolla upp om det var någon som saknade den, den följde med oss till stugan sen kom en Norsk och sa att det var hans hund. Den hade sprungit bort när den jagade så kom den till oss istället:) hihi








Vet att bilderna ligger helt cp, men orkar verkligen inte bry mig:D !
:)

2 Kommentarer
Anneli:

Fina bilder Marielle!

Du verkar ha haft en underbart skön och trevlig helg i stugan.

Hade ni inte kallt där uppe?

Ha en bra vecka och hoppas det blir lite jobb nu i veckan // Anneli



SKRIVET DEN: 2010-01-31 KL: 20:15:33
Marielle:

Tack så mycket Anneli!

Jo det var -23 som mest. Men vi var ute endå;)

:)



SKRIVET DEN: 2010-01-31 KL: 20:59:56 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: