Bodypump!
2010-01-21 / 16:05:38 / Allmänt

wooho.. om en timma drar jag & mamma iväg på Fristilen för att köra Bodypump!
Ska pumpa på som fan ikväll;) haha..
Längtar redan:),

Sen längtar jag till 18e februari, Malin från Uppsala kommer till mig och hälsar på några dagar!
Vi ska festa, gå på badet och hitta på massa kul, ska även ha tjejmiddag på fredag också, Therese och Emma som ska komma då :) Ska bli jätte kul!

Så det blir inget partande eller drickande förens 19e februari, tror ni jag klarar av det;)?
Jag tror absolut att jag klarar det! :D

Såg Wallander - dödsängeln igår, tyckte den var jättebra och spännande!
Tycker alla wallander filmer är riktigt bra, lika så Johan falk filmerna:)

Ne nu ska jag klunka i mig massa vatten och sen byta om :)

Puss&Kram



1 Kommentarer
MarielleGrääs:

du är så fin marielle! :)



SKRIVET DEN: 2010-01-21 KL: 16:23:12 URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: