Barnvakten marielle !!
2010-01-12 / 19:34:09 / Allmänt

Hejsan !!

Idag har jag varit barnvakt, passade söta kusinen Teodor , gick ner och hämtade honom på dagis, han blev jätteglad när jag kom :) !
Tog 5 minuter att klä på honom, lugnare unge !
Gick sedan hem med honom, eller drog honom på hans racer-skoterpulka! haha
Kom in och han fick äta mellanmål och vi tittade på Trolltider, han kunde nästan alla repliker utantill.
Det är bra, 3 år liksom. haha..

Har för ett tag sen kommit hem från träningen, tränade Easy Line, trodde jag skulle dö, svimma, spy !
Inte så konstigt heller när jag senast åt kl 12:00 , helt slut är jag.
Ska äta nu, 250 g skinka, och 3dl naturell youghurt, längtar faktiskt!!

Här kommer lite bilder från dagen :)





älsklingsgos Teodor :)

2 Kommentarer
Emma Beiersen.:

fan va söt han är :)



SKRIVET DEN: 2010-01-12 KL: 19:42:24
marielle:

jaa, världens sötaste:) jag älskar han:D!



SKRIVET DEN: 2010-01-12 KL: 20:56:42 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: