20/1
2010-01-20 / 15:29:54 / Allmänt

Hejsan !

Idag har jag sökt jobb, fixat mitt cv osv..
Har tränat lite här hemma, har hantlar här hemma och gjort situps osv, skönt !
Blir fan galen nu när jag är hemma.

Ska på stan antingen fredag/lördag och lämna några cv också.
Var in på fristilens hemsida, skulle boka pass för mig och mamma för imorgon ska vi träna Bodypump.
4 lediga platser liksom, man märker verkligen att det är gratis vecka denna vecka. Folk är ju galna:)!
Tur att jag bokade nu iaf !

Saknar min älskling gör jag också, får träffas på fredag!
Ska även upp 7 på fredag, ska vara hos tandläkaren på sjukhuset kl 08:00 för någon undersökning.
Behöver iaf inte betala någonting då, eller när jag ska dra ut min visdomstand, känns skönt att pappa fixat det;)
Han ringde och prata med dom igår, så behöver inte betala något! SKÖNT!

Drömde inatt att jag var på Malta och hälsade på mina syskon, riktigt härlig dröm:P
Just nu: önskar jag att jag inte bodde i Östersund!

Hörs senare


4 Kommentarer
Malin:

Och jag saknar dig! Och längtar sjukt myyycket tills jag kommer :) <3



SKRIVET DEN: 2010-01-20 KL: 17:01:04 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/
Nina:

Den 6 Juni kommer dom till Stockholm hihi Gissa vilka som snart har biljetter :o)



SKRIVET DEN: 2010-01-20 KL: 19:06:27
emelie -:

Det är bara bra :)

Haft en bra dag då ? :)



SKRIVET DEN: 2010-01-20 KL: 19:52:01 URL: http://mewlii.blogg.se/
Ronja:

sjukt snygg i håret!

haha kolla in min blogg så ska du få se nått roligt haha :D



SKRIVET DEN: 2010-01-20 KL: 23:06:15 URL: http://Ronya.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: