18/1
2010-01-18 / 12:17:03 / Allmänt

Hejsan :)

Idag är det 1 månad kvar tills Malin kommer till mig !! WIHO ..
Ska iaf snart äta min äckliga lunch, måndagar tkr jag är värst spenat ägg och tomat. USCH..
Men inte länge kvar nu=)

Var iaf en stor brand här i Östersund igår, det brann i Lindex huset och det började med att larmet kom in 18:00 tiden och dom släckte den imorse vid 10:30.. Fyfan det är inte dåligt.. Väldigt tur att ingen kom till skada iaf.
http://op.se/ostersund/1.1731063

Får se vad jag gör idag, tränar lite ;)? ne men ska faktiskt ta det lungt.. Men man kan göra vissa saker hemma faktiskt, lite situps och armhävningar ! jeppjepp.

Ne ska snart ta och äta min efterlängtade lunch, muuumma!

Puss&Kram:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: