13 Januari !
2010-01-13 / 10:49:16 / Allmänt

Hejsan bloggen !

Vaknade 09:30 med fetaste träningsvärken! jaja, man får leva med sånt helt enkelt.
Om ungefär 20 min ska pappa skjutsa ner mig på stan, ska gå på arbetsförmedlingen, något onödigt möte som vanligt.. Aja jag måste iaf dit annars får jag inte mina pengar från försäkringskassan !!

Har dock ingen aning vad jag ska göra senare idag, träna lite här hemma..
Imorgon ska jag träna Bodypump, pumpa lite muskler!

Hoppas på att få träffa älsklingen imorgon, saknar honom.

Vi hörs senare idag !

Puss&Kram


<3

1 Kommentarer
sandra G:

får du soc-bidrag eller liknade? jag måste typ ha det också för ibland får jag knappt jobba någonting, så jag måste typ söka nytt :/ var bara tvungen att fråga :D



SKRIVET DEN: 2010-01-13 KL: 18:48:30 URL: http://sandracg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: