12/1
2010-01-12 / 12:01:38 / Allmänt

Hejsan :)

Vaknade vid halv 10" imorse " haha.. Gick upp och tog min kopp kaffe som man ska göra nu, gött !
Ska snart äta lunch:) , sen kl 14 ska jag hämta kusin Teodor på dagis, tur att det ligger bara 1 minut från mig;)
Ska sen gå hem till farbrors hus och passa honom där i några timmar!
Blir nog kul!!

Ikväll kl 18:00 börjar mitt efterlängtade pass på Fristilen, Easy Line, var så himla längesen jag tränade just de passet så ska bli riktigt roligt:D !
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen på något möte.. orkar inte, vill inte.. hatar det.
Jag hatar att vara arbetslös, fuck östersund.

Ne nu ska jag äta lunch:)

Skriver mer senare idag.

Puss&Kram


2 Kommentarer
Angelica alias cykeltjuven:

vad duktig du är som gör detta! hoppas det går bra för dig och Eva, men det gör det såklart med den viljan ;) förstår känslan att vara arbetslös men ligg i så löser det sig med till det bästa, (är iaf vad jag intalar mig själv) hehe.



SKRIVET DEN: 2010-01-12 KL: 12:30:04
Marielle:

Åh, Angelica vad roligt att du kommenterade !

Jo jag känner mig duktig faktiskt.. Och Pappa är faktiskt också med på dieten så det är roligt att vi alla gör det så ingen annan sitter och gotta sig ;)...

Jag hoppas du hittar något jobb där nere på Malta !

Håller tummarna för dig !



SKRIVET DEN: 2010-01-12 KL: 12:33:36 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: