10 månader !
2010-01-04 / 17:02:46 / Allmänt

Hejsan=)

Idag har jag och min fina pojkvän Mathias varit tillsammans i 10 månader :)
Har faktiskt aldrig varit tillsammans med någon så länge, han är det bästa jag vet !

Vaknade ungefär halv 12 idag haha åt frulle, gjorde iordning oss och sen tog vi bussen till stan,
jag shoppade liite, två par leggins ett par hel svarta och ett par andra med typ skinnlappar på:) snygga !
Sen guldörhängen och guldring, måste ju matcha med guldklockan jag fick av syrran i julklapp, inte så snyggt att blanda guld och silver, tycker iaf inte jag.

Ska om en stund äta middag, senare ska mammsen skjutsa ner mig till stan, ska på bio med älsklingen, vi ska se Göta kanal 3 , hoppas den är rolig och bra !

Skriver mer sen=)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: