Träning!
2010-02-04 / 17:49:49 / Allmänt

hejsan=)

Ska snart åka iväg med mamma för att träna Easyline !
Ska bli riktigt kul, älskar de passet !

Senare ska jag åka till älsklingen, ska sova där också, myysigt:)

Jag klara iaf inte mitt löfte som jag trodde jag skulle klara, att inte dricka förens min vän Malin kommer alltså den 19e februari. Men så blev det inte nu.. Men har faktiskt inte varit ut sen 8e Januari så är stolt över mig själv!

Ska umgås med Hanna imorgon, vi ska pimpla massa vin och sen gå ut på krogen.
Inget kan gå fel när man gå ut med den underbara människan, hade så superkul i Nyår så! :D

Ne nu ska jag byta om till träningskläder !

Puss&Kram


hahah !!

4 Kommentarer
Tessan:

Hoppas ni får det kuuul! :) önskar jag kunde vara med er brudar! PUSSSSS



SKRIVET DEN: 2010-02-04 KL: 18:52:14
Marielle:

Jaaaa ! Men du får ta och komma upp något nu tkr jag.. Du åker ju endå ganska mycket till Gäddede då kan du väl stanna i Ösd en helg och vara med oss :D? PUSSSSSSS!!



SKRIVET DEN: 2010-02-04 KL: 21:15:30 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Tessan:

Ja, men jag tänkte faktiskt komma upp sista helgen i feb om Hanna inte har något annat för sig =) nu i helgen jobbar jag, nästa helg har ela inflyttningsfest och helgen därpå ska jag till Gäddede på blåbandet, så sista helgen i feb passar iaf utmärkt för mig =) PUSSSSS



SKRIVET DEN: 2010-02-04 KL: 21:37:52
Marielle:

Jaha okej !:D

Ja men gör det, då kan vi hitta på något tillsammans och gå ut på krogen och dansa loss;) .. Kan prata med Hanna om det imorgon och se om hon inte ska göra något speciellt då:D Då får man pengar också hehe:) PUSSSSSS<3



SKRIVET DEN: 2010-02-04 KL: 22:05:08 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: