tisdag!
2010-02-02 / 13:18:26 / Allmänt

hejsan bloggen !:)

Skulle in på fristilens hemsida och boka ett pass som jag & mamma skulle träna ikväll, så var det fullt:(!
Typiskt, antingen blir det träning i gymmet eller bodypump!
Träna ska vi iaf göra idag, skönt. Fortsätter med mina situps och armhävningar varje kväll när jag går och lägger mig. Väldigt skönt är det.

Idag är det sista avsnitten på Paradise, beronde som man är, kommer sakna programmet!
Men man vet redan vem som vinner tragiskt nog.

Är avis på Malin som ska ut i Uppsala på en krog som heter Kalas och som ska träffa deltagarna Cimon, Greta & Fransesca. Hade också velat;).

Har inte träffat min älskling på över en vecka nu, på torsdag ska vi mysa järnet!

om 17 dagar kommer Malin!!
Jag längtar !


Bjuder på en sommarbild:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: