Svaren!:)
2010-02-10 / 16:21:51 / Allmänt

Hejsan :)
haha, kul att ha frågestund här i bloggen, första gången var det också;).

Här har ni svaren!

1 . Sväljer du?
Svar: haha, klart jag gör;) .. nedå men det har hänt ett antal gånger att jag gjort det!

2. Vill du ligga med mig?
Svar: Klart att jag vill ligga med dig Lisa;)

3. Vad har du gjort efter studenten? , Jobbar du nu ? :)
Svar: Direkt efter studenten åkte jag & några andra från klassen till Alanya, sen chillade jag hela sommaren.
Jobbade inget eftersom jag levde på mina studentpengar osv...
Jag har tyvärr inget jobb idag men söker hela tiden, hoppar in och jobbar som vikarie på olika förskolor.

4. Vem var din första kärlek ? :-D haha.

Svar: Min första kärlek? hm ja menar du seriös eller inte, isåfall var det på lågstadiet, med Niklas Bengtsson.
haha min fyrmänning!

5. Vilket har varit ditt mest minnesvärda förhållande? :)
Svar: Dom seriösa förhållande jag haft tycker jag att alla har varit minnesvärda. Men de längsta jag haft är nu med Mathias,
men innan det var det med Mikael och det var ett minnesvärt förhållande:) .

6. vilken kroppsdel är du mest nöjd med? =)
Svar: jag vet inte riktigt, är väl nöjd med hela mig, men mina bröst kanske,haha inte för små och inte för stora!:D

7. vilka bloggar läser du? :) haha, jag tog en av dina frågor, kom inte på någonting själv :P
Svar: haha, jag läser typ alla. Kenza, blondinbella, kissie, Fokis, sen massa kompisars bloggar.

8. Om du är tvungen att välja, vem har du helst sex med?

1: Gry Forsell

2: Laila Bagge

3: Carina Berg

Svar: Hmf, inte Gry forsell iaf, det står mellan Laila och Carina, lika snygga båda två, men tror jag tar Carina berg, haha!

9. vad är det roligaste du gjort i spännviken :)

Svar: För er som inte vet var Spännviken är för ställe så är det där min stuga ligger, alltså i Gäddede!
Hm jag vet inte riktigt vad som är d roligaste jag gjort. Men Påsken är det roligaste, träffa alla släktingar, åka skoter & massa partaj;)

10. Om du fick resa tillbaka till vilken tidsperiod du ville, vilken skulle det bli?
Svar: 50-60 talet såklart, tänk att klä sig så varje dag, hur coolt är inte det;)?

11. Vilken storblogg är din favorit? :)
Svar: Kenza helt klart, älskar hennes stil, och allt det hon skriver, Hon verkar vara en mogen tjej för sin ålder, och ha jävligt rolig humor.

12.Hur mycket har du gått ner i vikt nu?
Svar: Gick ner 4 kg under dieten, men har gått ner 1 kg bara, så 5 kg nudå. Men jag tränar ganska mycket och hårt,så man får inte glömma bort att muskler väger faktiskt mer än fett.

13. Vad väger du nu?

Svar: Jag väger 72 , jag är 174 cm lång, tycker det är rätt normalt, men vill inte gå ner mer än 2 kg till!
Jag är nöjd över min kropp och vikt &längd :)

14. Vad är din favorit ställning?
Svar: Har många favoriter, men jag gillar att rida;).

15. 1. Hur många unika läsare har du ungefär per dag ?:)
2. Vad ska du göra i helgen ?:)
3. Har du gått upp något i vikt sen du sluta med dieten?


Svar: 1: 60-70 unika läsare varje dag:)
2. Jag ska umgås med min vän Therese på fredag, ha myskväll, har inte planerat in så mycket annars. Tränadå!
3. Nej det har jag inte:)

16.  1. om du skulle få göra om en sak i ditt liv som inte riktigt blev som du ville, vad skulle du göra om då?
2. vad längtar du mest efter nu?
3. vad ska du göra i sommar, har du något planerat?


Svar: 1. Ojdå,shit, har verkligen ingen aning. Finns mycket som jag vill göra om, önska att jag inte fixade G i matte. Sen att jag slutade med fotbollen!
2. Längtar efter mina syskon som lever livet på Malta:)
3. Jag ska åka till Malta, åka till Sthlm kanske och få sommarjobba på min kusins resturang. Sen umgås med vännerna!

17.v ilka tyckte du om bäst i klassen o fanns det nån där du ville ligga me?

Svar: Tycker om alla i klassen, tror dom flesta vet vilka ni är. Haha, ligga ville jag väl inte men om jag ska välja någon från klassen så blir det nog Jens eller Jeppe, har sagt det förut till dig Simon;)haha.


Tack alla ni som ville ta er tid och slösa den på mig ;)

2 Kommentarer
karolin:

du svarade inte på alla frpgor..:O



SKRIVET DEN: 2010-02-10 KL: 18:07:38
Marielle:

Förlåt:( ! .. Såg det nu, såg aldrig den frågan när jag svarade på alla förut idag. Får ta in den frågan nästa gång jag har frågestund :) eller vill du veta nu:)?



SKRIVET DEN: 2010-02-10 KL: 18:16:49 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: