Sjukhuset!
2010-02-12 / 11:20:48 / Allmänt

Hejsan:)

Måste säga att det gick väldigt fort på Sjukhuset, kom dit 07:45 pappa som erbjöd sig att skjussa mig, då tackar man inte nej, Gick till Röntgen och fick vänta kanske 7-8 min, sen fick jag gå in när kl var 08:00, tog 5 minuter, kollade på klockan och den var 08:05, haha omg.. kändes så jävla onödigt!
Men nu skickas dom bilderna till Umeå tydligen, får senare veta hur allt blir med tanden.

Åkte iaf hem med bussen, åt frukost och la mig i sängen och somna såklart, vaknade för en halvtimme sen ungefär!
Jag är HYFFSAT sugen på att gå ut och gå, hur fint är det inte då? underbart, men var fan är min MP3 :( borta !

Ska umgås med Therese senare idag/kväll, ska åka handla lite sen och köpa lite gott:) hihi..

Ne vi hörs senare nu ska jag äta lunch !

Puss&Kram



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: