mysdag!
2010-02-16 / 20:48:15 / Allmänt

Hejsan:)

Idag har jag varit på stan med Simon & Jens, ja & Jens gick först ner på Arbetsförmedlingen för att lämna papper, sen mötte vi upp Simon, gick runt på stan och snacka massa också, ska bli kul på fredag att se alla, längtar verkligen!
Sen vill jag bara säga Grattis till dig Jens:) så himla kul för dig!<3

Efter det så gick jag till min älskling, vi låg och myste i sängen, sen ägde jag honom på guitar hero(A), satt och spela som en nörd, kände mig som en riktigt spel-nörd!! haha men det är så roligt:D
Super mysig dag har jag haft iaf, och imorgon ska jag få jobba, på ett dagis jag bara har sommarjobbat på för 2 år sen, ska bli riktigt kul att få träffa nya barn & andra personal!

3 dagar kvar nu bara Malin, saknar dig, snart kommer du:D<3!!!

btw, hörde att det var semledagen idag? jag åt semla förra veckan, äh orka bry sig. hahaha
dessa dagar alltså, jag förstår inte alla hjärtans dag, semledag, ah vad är det mer ? äh skitsamma :D!

Hoppas ni haft en bra dag alla mina läsare:)

Puss&Kram


1 Kommentarer
emiliasophia:

fin bild :)



SKRIVET DEN: 2010-02-19 KL: 20:58:02 URL: http://emiliashine.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: