lööördag!
2010-02-27 / 16:07:56 / Allmänt

Hejsan:)

Igår så åkte jag till älsklingen, sov där, riktigt mysigt, vi var ner på stortorget och kollat på ljusspelen osv, riktigt häftigt:), efter det gick vi hem och spelade guitar hero:D, och jag spelade även trummor, men jag är nog grymmast på gurran, så jävla roligt.

Idag har jag & älsklingen varit på stan en sväng, sen myst :)
Ska snart ta mig ett bad, sen fixa mig, Therese kommer väl vid 5 halv 6 tiden, så vi ska snacka massa skit och dricka vin:) ! Sen får vi se vart det bär av, Olearys ska vi till senare iaf & träffa PH-Cimon;) hihiiihihihi..

Ne nu har jag inte tid att skriva mer,

Denna låt älskar jag att spela när jag spelar GH, snart Hard:D!!!


2 Kommentarer
Anneli:

Bra att du påminde mig, ska lägga upp lite Guitar hero kort på FB på Er.

Ha så trevligt i kväll// Anneli



SKRIVET DEN: 2010-02-27 KL: 18:21:58
Marielle:

Haha neeeeej Anneli:(, du får inte!!!pinsamt

Tack det ska jag ha:D!



SKRIVET DEN: 2010-02-27 KL: 21:15:02 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: