heeelg !
2010-02-26 / 11:24:16 / Allmänt

Hejsan:)

Gud så fort veckorna går, redan helg igen ! skönareee känslarE!
Idag ska jag ner på stan, lämna ett papper på af, sen ska jag gå på stan med Therese en sväng.
Imorgon blir det utgång vilket det egentligen inte skulle bli, men när jag & Therese fick syn på att Paradise-Cimon ska komma så måste man bara dra på krogen:D !
Ska bli riktigt kul.

Har lämnat in min digitalkamera på elgiganten eftersom det var en fet spricka i den,
:( kommer ta 2-3 veckor, och kommer kosta mellan 800-1000 kr, bra där. Känns hyffsat skönt att punga ut.
Men vem fan vill ha en fet spricka i skärmen då, inte jag !

Ne nu ska jag ta & fixa mig :)
Hörs senare!

Puss&Kram


1 Kommentarer
Anonym:

hade inte du försäkring på kameran?



SKRIVET DEN: 2010-02-27 KL: 12:21:05



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: