:D:D!
2010-02-19 / 10:53:57 / Allmänt

Hejsan bloggen:)

Blev inget mer bloggande igår, min älskling kom hit , vi åt mat sen kollade vi på AVATAR!
Vilken underbart bra film, men jag hade velat sett den i 3D :(.. Men verkligen hur cool som helst, skulle inte tacka nej till att vara en Avatar en dag, hihi:)

Efter filmen var slut så låg vi och myste, sen åkte vi och hämta Malin, hennes buss var lite försenad..
Vi var hemma hos mig ungefär vid 11 tiden, sen gick vi och la oss i sängen, tittade på lite tv & snackade!
Somnade direkt efteråt. :)
Klev upp halv 10 och jag slängde i hårfärg i Malins hår sen åt vi fulle, och nu har vi nyss fixat oss,
ska ta 11:42 bussen in till stan, vi ska direkt gå & äta Kinabuffé:D! MUMMA..

Uppdaterar mera när vi kommer hem från stan!

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: