<3
2010-02-07 / 17:53:01 / Allmänt

hejsan :)!

Har haft en underbar helg som sagt, i Fredags så skjussade mammsen mig till Hanna, åt god mat , drack vin och snacka om allt, då menar jag ALLT:) ! Vid 11 drog vi in till krogen, hade hur kul som helst, dansa tills det stängde vid 2 tiden. Sen åkte vi hem.

Lördags: vaknade upp tidigt, mådde jättebra, blev väldigt förvånad, hur fint väder som helst, så åkte till älsklingen, sen gick vi en promenad på isen, kollade sen Melodifestivalen och bara tog det lungt.

Idag har det varit en underbar dag, söndagar liksom, drygaste dagen, men vaknade upp med bästa vid 11, sen åt vi frukost, och vi bestämde oss för att gå ut i finvädret, ta med oss fika och gå på isen, hur underbar som helst, världens bästa dag!

Bilder från helgen :







2 Kommentarer
Jag..:

hahahha



SKRIVET DEN: 2010-02-07 KL: 21:58:57
marielle:

och du var mig en rolig jävel;) ... LOL



SKRIVET DEN: 2010-02-07 KL: 22:18:50 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: