28/2 !
2010-02-28 / 19:55:29 / Allmänt

Hejsan :)

Igår så var jag med Therese och vi satt och drack vin och prata och hade kul!
Begav hos sedan in mot stan, larran såklart, gick in på krogen och sen försökte leta åt Cimon,
väl inne i shalgerrummet så mötte vi upp Therese kompisar, blind som jag är står Cimon precis bakom och dansar, är han ful eller? ehhhhhhh nää..
gick dit DIRRR och fråga om kort och pratade !
Fan så trevlig han är, han gjorde även en rosa pantern till mig och sen fick jag en puss på kinden bara sådär av honom, lite glad(A).
Efter det så dansa jag & therese och brudarna, tyckte jävligt synd där ett tag när alla drog i Cimon, fan vad hemskt, skulle aldrig klara av något sådant.

Vid halv 2 tiden så drog jag & Therese, jag mötte upp älsklingen och Therese drog till sin boyyy!!
Hade en underbar kväll & det var så himla roligt !
Märkte sedan idag att jag fått Cimons autograf på mitt kvitto. haha ! :D

jaja, vilket jävla tjat det var om Cimon nudå? neeeee men här har ni 2 bilder från igår, laddar upp mera sen!





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: