25/2 !
2010-02-25 / 13:21:24 / Allmänt

Hejsan !

Idag var jag uppe i god tid, vilket var väldigt skönt, jag trodde jag skulle ut och gå på långpromenix men blev inget, så jävla kallt, less på kylan nu alltså, men nästa vecka såg jag att det bara skulle vara -4 , hoppas värmen kommer nu:)!
Min älskling ringde mig 2 inatt, skapligt full och rolig, hahaha, jaduu vad ska man säga! Men jag hoppas att han hade roligt iaf och firade 100 dagars rejält;).

Ska till Elgiganten senare idag och lämna in min kamera, tappa den i lördags inne på krogen och nu är det feta sprickan i den, inte bra. Men tur man har försäkring!
Imorgon är det Fredag också, hur fort går inte veckorna liksom?, för 1 vecka sen kom Malin till mig, ahhhhh sjukt.
Jag saknar dig Malin, längtar till den 29e april för då kommer jag :) RÖJJ!

Ne nu ska jag hänga upp massa tvätt!

Vi hörs :)


min fina älskling,nyklippt också :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: