24/2!
2010-02-24 / 15:50:03 / Allmänt

Hejsan:)

VET NI EN SAK:D? Igår bokade jag världens billigaste biljetter till Malin, jag ska dit på Valborg alltså " UPPSALA", hur underbart är inte det då? 7 dagar efter Vårforum, undra hur sliten man kan vara då?, nääää men det ska bli så himla roligt, jag längtar verkligen! Hoppas det är soligt och varmt då!
Idag har jag iaf jobbat, gick jättebra var dock inne eftersom det är typ -25 och imorse var det -32..fattar inte hur det kan vara såhär kallt så här länge?:S
Men men nästa måndag ska jag få jobba på samma avdelning , 9h !!! bra pengar:)

Just idag är jag även svartsjuk på alla 3or som går på gymnasiet i Östersund, för här firar vi något som heter 100dagars för er som inte vet, alltså 100 dagar kvar till studenten!
Kommer verkligen ihåg när vi hade 100 dagars hur kul det var och jag träffade Mathias<3
Studenten är det bästa jag gjort! Ta vara på tiden för det går så sjukt fort.

Ne nu ska jag ringa ett samtal angående jobb :)

Puss&Kram


Malin & Jag:)<3

2 Kommentarer
madde:

ååh studenten, det skulle ju va liite nice! själv har man ju två och ett år lvar :( :P



SKRIVET DEN: 2010-02-24 KL: 19:11:54 URL: http://photomax.blogg.se/
madde:

haha aa får se det så! velat komma upp på det där jäkla flaket sen 7an nu xD



SKRIVET DEN: 2010-02-24 KL: 20:13:47 URL: http://photomax.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: