11 månader!
2010-02-04 / 11:31:42 / Allmänt

Hejsan:)

Igår var jag med bästa Therese, mysigt som alltid, tycker så synd om henne, sjukt mycket läxor i skolan,så jag hjälpte henne med en uppgift, och den blev klar! :D
Uppgiften handlade om Vindkraft , inte ens jag hade någon sådan på BF, men gick skitbra =)!

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i hela 11 månader
och glad är jag för det, jag älskar dig Mathias:')
Ikväll ska vi mysa!!!

Ska först träna Easy Line men efter det åker jag till hjärtat!

Imorgon ska jag också umgås med Hanna, ska bli kul sist var faktiskt Nyår, sjukt längesen!
Ska bli kul att träffa dig bruden:)

Puss&Kram


Saknar brorsan, kul att det går bra för dig nere på Malta :)

3 Kommentarer
MarielleGrääs:

hahaha eller hur, så jäkla sköna!



SKRIVET DEN: 2010-02-04 KL: 13:04:17 URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se
Therese:

tack för hjälpen min söta vän! älskar dig. <3



SKRIVET DEN: 2010-02-04 KL: 13:44:10
Marielle:

Ingen fara hjärtat! allt för dig :) jag älskar dig <3



SKRIVET DEN: 2010-02-04 KL: 14:13:57 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: