1 vecka kvar ...
2010-02-11 / 15:21:27 / Allmänt

tills MALIN kommer , hihi jajajajaaaa, vilket tjaat, ni bryr er väl inte, men jag har saknat hon såå:).
Ska bli så kul när hon kommer nästa torsdag! JIPPIE:)

Har nyss fixat mig, och hängt min tvätt.
Senare idag ska jag träffa älsklingen, ska bli supermysigt!

Imorgon måste jag ta 07:19 bussen till stan, jag kommer vara dö. Ska fota min käft bara.
Kommer typ ta 10 minuter. Synd att man inte bor i stan säger jag bara.. suuuck!

Imorgon kväll ska jag & Therese ha myskväll, äta gott och titta på massa filmer<3

Nu har iaf AF aktiverat mig till vikariepoolen, så nu hoppas jag någon ringer och behöver mig, hihi:)

Här har ni dagens outfit


Halsband: Bikbok
T-shirt: Indiska
Jeans: Cheapmonday

3 Kommentarer
Malin:

ja nu är det bara en vecka kvar :)

och jag har saknat dig massor! <3



SKRIVET DEN: 2010-02-11 KL: 20:06:42 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/
Linda:

duu?=) är det länge sen det halsbandet fanns på bikbok???



SKRIVET DEN: 2010-02-18 KL: 12:47:33
Marielle:

nee inte så längesen:) det kanske finns kvar:)!



SKRIVET DEN: 2010-02-18 KL: 14:13:42 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: