---
2010-02-08 / 13:26:11 / Allmänt

hejsan:)!

haha sitter och tittar på outsiders, massa gamla och nya avsnitt, älskar verkligen det programmet!
Klev upp rätt tidigt idag, eller rättare sagt vaknade tidigt, åt god frukost sen lunch.
Vill ut och gå också, det är bara -1 ute! Skönt : ) , vill verkligen ha Påsk nu, längtar verkligen till att få träffa släktingarna och brorsan kommer hem!

Idag ska jag & mammsen träna, blir i gymmet, nice !!
På fredag kl 08:00 ska jag till Sjukhuset, för att kolla min tand, ska röntgas osv.
Ska ta bort min visdomstand, men vet dock inte när. Men behöver inte betala någonting, vilket känns jätteskönt!

Bara 11 dagar kvar tills Malin kommer, hihi:)<3

Vi hörs senare:)

Puss&Kram


2 Kommentarer
Din Beundrare:

Ofta du har visdomständer ? ;-) (A)



SKRIVET DEN: 2010-02-08 KL: 17:38:08
Marielle:

haha .. ehh? jag är snart 20 år och man får sina visdomständer när man är 18-20 år, och jag har väldigt ont ibland, och därför måste jag ta bort en. alla får det.



SKRIVET DEN: 2010-02-08 KL: 19:56:32 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: