wiee!!
2010-12-13 / 16:28:59 / Allmänt

Åååhh så glad jag är!
Är klar med ALLA julklappar, då menar jag alla också.
Var idag på stan med Mia, har köpt julklappar till älsklingen, sen fyller min bror år den 21a dec så köpt present också!
Så skönt att jag e klar och slippa den där jävla stressen dom sista dagarna innan jul!
hahaha stackars Er som inte ens börjar, HA HA !!

Ska slå in paketen nu tänkte jag, var in till nya Rut mfl, dom har byggt lokal och det är JÄTTE stort där dom är ny och massa fina kläder, köpte ett par ljusa jeans leggins för 99:- bara ! toppen:)

Imorgon ska jag jobba 07:45 - 16 :)

Ställde klockan idag på 07:00, ville se Lucia på tv;n och det var så fint och mysigt!:D

Ikväll kanske jag ska fixa ihop mitt pepparkakshus om jag orkar!

Vi hörs:)


en glad marielle i globen :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: