Torsdag & helg!!
2010-12-02 / 16:53:28 / Allmänt

Hejsan !

Idag har varit en väldigt jobbig dag, mycket barn, och skrik och har haft världens huvudvärk och ont i halsen, men gått bra ändå!
Imorgon skulle jag jobbat förmiddagen på en annan avdelning men blir inte så eftersom alla blivit smittad av parasiten, inget nytt ...
Alltså dom skulle bara ha 2 barn imorgon, haha.. lite roligt.
Så jag behövde inte jobba, tycker det ska bli skönt, har sovit så dåligt och haft så ont i halsen så ska bli skönt att få sova ut imorgon och krya på sig lite!
Middag hos Therese på lördag.

Ikväll ska jag & mamma på detta KLICKA HÄR . Bestämmdes nyss, en tjej som bor på andra gården skulle gå med sin mor men blev inte så, så vi fick köpa dem, kan ju bli jätteroligt, jag älskar dem som har downs syndrom, så himla duktiga. Ska bli spännande att se :D

Nu ska fixa mig lite, och äta och sen ska vi åka, det börja 19:00 och det är ca 1h :)

Hörs sen!

puss!

4 Kommentarer
Malin:

tack gumman :)



ja jag är glad över det jag med :)

Ja det hoppas jag med att jag gör, är less på att vara singel nu... <3



SKRIVET DEN: 2010-12-02 KL: 20:17:51 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/
Anonym:

alla har ju inte Downs som är med där, men härliga är dom! du borde bli kontaktperson



SKRIVET DEN: 2010-12-02 KL: 21:14:25
Marielle:

Ne det såg jag, men dom flesta, sen såg man att vissa har någon annan typ av skada:)



SKRIVET DEN: 2010-12-02 KL: 21:36:27 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
viktoria:

fin blogg :D



SKRIVET DEN: 2010-12-03 KL: 13:51:49 URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: