Slappsöndag!
2010-12-26 / 23:12:23 / Allmänt

Hallå!

Den här söndagen har jag inte gjort ett skit.
Har varit lite bakis, sen bara tittat på film och chillat.

Hade jättekul igår, blev lite för mycket av det goda, mindre bra, åkte hem med mina grannar sen satt jag där inne och spelade buzz, haha men jag gick in till mig för jag var så himla trött, men ska ta det lungt nu fram till fredag då det är NYÅR, ska fira med Älsklingen,therese och massa andra, ska bli jätteroligt!

Jag tappade även bort min kuvär väska som jag hade mobil,bankkort och leg osv.
Brorsan ringde på min mobil och det var en tjej som svarade och sa att dom hade lagt undan väskan på olearys!
Gud vad glad jag blev:)
Åkte ner på stan och hämta den, kan ju säga att jag inte var den enda som hade glömt saker där igår:P
haha

Kommer somna hyffsad tidigt ikväll känns det som, lika bra för imorgon ska jag på stan med sandra och shoppaaa :D, gjorde inte av med en enda krona igår när jag var in och kolla hur mycket pengar jag hade. riktigt SKÖNT!
Sen ska jag nog träffa älsklingen <3

Ne nu ska jag sova, kanske lägger upp lite bilder imorgon!
Ska kanske köpa mig en digitalkamera i veckan också.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: